logo

درباره قرنطینه

قرنطینه جنبشی مردمی است که در حوزه پژوهش درباره برندهای حامی اسرائیل در ایران، ایجاد آگاهی عمومی درباره منافع رژیم صهیونیستی در ایران و در نهایت، تحریم هدفمند کالاهای مرتبط فعالیت می‌کند. هدف ما تضعیف اقتصادی و سیاسی اسرائیل است. در قرنطینه، برندهایی را هدف قرار می‌دهیم که در ایران حضور دارند و برای رژیم صهیونیستی، منافع راهبردی ایجاد می‌کنند.

ارزش‌های قرنطینه

diversity_1

مردمی

قرنطینه حزبی، حاکمیتی یا انتفاعی نیست. از مردم است، با مردم قدرت می‌گیرد و حکومت را نماینده تحقق اراده مردم می‌داند.

matter

منسجم

هم‌افزایی و هماهنگی بین کنش‌گرهای مختلف و انسجام بین انواع کنش (پژوهش، حقوقی، رسانه‌ای و میدانی) در دستور کار قرنطینه است.

psychiatry

عقلانی

در قرنطینه، منطق و عقلانیت بر احساسات تقدم دارد؛ از این رو قرنطینه همواره به کشف حقیقت و روایت متقن و مستند از آن متعهد است.

داستان قرنطینه

قرنطینه یکی از موثرترین روش‌ها برای محدود کردن ویروس‌ها و بیماری‌های واگیر است. محصولاتی که می‌خریم گاهی می‌توانند عامل انتقال آلودگی باشند. چرا که خرید یک محصول بر خلاف سادگی ظاهری‌اش، به دنبال خود اثرات مختلفی بر جای می‌گذارد؛ اثرات اقتصادی، زیست‌محیطی‌، اجتماعی و حتی سیاسی. ما در بسیاری اوقات تمایلی به ایجاد این آثار نداریم اما ناخواسته باعث آن می‌شویم. «انتخاب آگاهانه» می‌تواند مانع ایجاد این تاثیرات ناخواسته شود. مانند ماجرای نهضت توتون و تنباکو. در آن زمان هم آگاهی مردم و یک اقدام به موقع مانع از آلوده شدن جامعه به تهدید استعمار شد.
quarantine-banner
امروز هم برخی از محصولات موجود در بازار، آلوده به ویروس «ارتباط با رژیم اسرائیل» هستند. در چنین شرایطی قرنطینه باز هم می‌تواند یک روش کارآمد باشد، و این الهام‌بخش شروع یک حرکت جمعی به نام «جنبش قرنطینه» بود. هر کسی که تهدید رژیم اسرائیل برای بشریت را درک کرده است می‌تواند در این جنبش مردمی نقشی داشته باشد. در قرنطینه ابتدا برندهای حاضر در بازار ایران که مشکوک به آلودگی هستند را بدون توجه به ادعاهای رسانه‌ای با دقت آزمایش می‌کنیم. در این بررسی نوع و میزان حمایت این شرکت‌ها از رژیم اسرائیل را با جستجو در منابع معتبر تعیین می‌کنیم. با انتشار نتایج این پژوهش‌ها، برندهایی که آلودگیشان ثابت شده باشد وارد قرنطینه می‌شوند. ما این موضوع را به اطلاع مصرف‌کنندگان رسانده و درباره تاثیر خرید این برندها با آنها گفتگو می‌کنیم.
ابزار قرنطینه همچنان به خوبی کار می‌کند. با مشارکت در این جنبش می‌توانیم به یکی از مهم‌ترین تهدیدها علیه بشریت ضربه بزنیم و به سهم خود آن را تضعیف کنیم؛ این یعنی یک خدمت بزرگ به کل انسانیت! چنانچه رهبری در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ گفتند «هر ضربه به رژیم از سوی هرکس و هر مجموعه خدمت به کل منطقه و بلکه به کل انسانیت است.»
target
برندها
help
سوالات شما
history_edu
درباره قرنطینه
call
ارتباط با ما